Tvätthögen

Att sussa i tvätthögen är det bästa som finns!


Regnig måndag

Idag har regnet vräkt ner, då passade vi på att parkera oss på fönsterbrädet.
Perfekt att sitta och titta på alla droppar som rann ner på rutan .. det gillar vi!



När husse och matte är borta så leker katterna på bordet!

Du har säkert funderat på vad vi katter gör när vi är ensamma hemma? Nu finns svaret!
Vi gör allt som vi inte får. Till exempel leka å matbordet!


Prinsesskärlek ♥



Ny klösmöbel?

Idag gick jag loss på en stol som Sessan redan hade massakrerat enligt matte ... Fin stolen!

Matte sa att jag inte alls fick klösa som jag gjorde .. men vaddå? Jag gör inget!

Det är hon där nere som retas med mig...


Som ni ser så var Sessan minst lika delaktig!


Sen att jag blev ensam på stolen nästan hela tiden var bara för att Sessan inte ville bli dokumenterad som sabotör .. Fegis kallar jag det!!

Aktivitetsbollen

Matte har köpt en sån där boll som är till för idioter ... Springa o putta på en boll för att få ut "torrisar", jag menar Hallå! Är det här verkligen vad en Prinsessa ska behöva göra?

Nåväl, jag är desperat ... 4 timmar utan torrisar, ja ni förstår väl att jag svälter!?(300gr blötmat är ju ingenting ju...)
Å Sessan hon rör inte en enda tass för detta .. Hon påstår att när Hon vill ha torrisar, ja då kommer matte att ta fram det, hon påstår att det bara är hon som är Prinsessa och därför så får jag den här bollen tydligen..
Men men .. nöden har ingen lag!

Men jag fattar inte!
Skulle tassen ner här verkligen? Hallå! Kom ut nu!

Nä jag ger upp helt enkelt ..
Kämpat för kung & fosterland och bara få en 10-15 torrisar...
Matte!! Det här är inte rättvist!
Jag vill ha mina torrisar nu!

Playtime!

Sitter och är redo på attack .. vart är hon någonstans?

Där sitter hon!

Som vanligt kommer hon smygande och låtsas att det är med goda avsikter, men det genomskådar jag allt!

Fighten kan börja ...




Sen bara drar hon o lägger sig o slappar .. tror att hon har vunnit!


Sovplats

Här kommer en stilstudie i min Prinsesseliga sovplats.
Mellan TVbänk och stereo, kan inte bli bättre...




RSS 2.0