Nu är ♥ våren ♥ här

Då sitter vi gärna hela dagen på balkongen o spanar.


Prinsess-pressenter

Husse säger att matte är något som heter shopoholic eller nåt...
Vi vet inte ved det betyder och inte bryr vi oss så länge sakerna är till oss.
Matte skulle tydligen bara ha handlat kattsand, men vi fick lite mer.
Först super-prinesssiga skålar och ett underlägg,


Sen köpte hon ett nytt dass till oss, den är typ dubbelt så stor som den vi hade innan.
Matte sa till husse "men den var ju så billig" ..
å det var ju bra, nu slipper man krypa in i en trång låda o kissa,


Bus i klösträdet







Fyra dagar av pina

Nu har jag överlevt fyra dagar med detta elände. Det värsta av allt är ju att det inte går att springa, busa o leka med tratten.. Matte säger att det är lite det som är meningen, att jag inte får tok rejsa som jag brukar.
Men hon var lite snäll o lät mig ligga på sängen utan tratt o leka.
Vilken frihetskänsla!



Nu är det bara 7 dagar kvar till frihet.
Matte säger att såret ser ut att läka bra.

Å att jag är jätte duktig som ligger stilla på rygg...


Så här ser jag ut med min tallrik hela dagarna...

RSS 2.0