S*Skäfshults Salvia ♔

Det är ja som är Sallie, Lillan, tussen... ja alla fjantiga smeknamn har jag fått bara för att jag inte är vuxen ännu. Men vänta ni bara, både Mor & Far är snyggingar och har vunnit priser så jag kommer att bli minst dubbelt så snygg som dom. Sen den där Prinsessan, hon tror att hon äger hela placet här, men i själva verket har jag redan tagit över allt. Jag behöver bara gnälla lite så kommer husse o matte springandes och lyfter upp mig .. Snacka om undersåtar! Vänta du bara Sessan, vänta ... För jag kommer att ta över tronen.

Matte har tagit lite bilder på mig, som visar hur jag har intagit hästenssängen och det takhöga klösträdet!





Kommentarer
Postat av: Katten Sippo

Mjaou! viftar med morrhåren

Eh, snygg säng...

2009-10-28 @ 06:48:26
URL: http://katten-sippo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0