En liten mysrapport

Matte har ju glömt att berätta hur det gick på utställningen.
För mig gick det jätte bra. Domaren tyckte jag var snygg, hade fin päls och härlig tyngd.(kom ihåg det nu när matte säger att jag är tjockis) Men Sessan var väl inte allt för trevlig den dagen, hon fräste ut både mig och matte när det inte passade henne. Så typiskt henne att gnälla hela tiden. Men det är skönt, nu slipper jag henne framöver... Jag ska få åka till Trelleborg i Maj och visa upp mig igen vilket ska bli kul, för sist så fick jag pressenter av matte vilket jag hoppas få igen. Jag tror hon mutar mig!

Först fick jag en leksaksbana.


Å så ett tält!!


Å så massa go mat, godis och pälspinaler.

Sen tog matte lite bilder på mig.
'


Sen tog matte lite bilder på Sessan också som tror att hon är snyggast ..



Nu ska jag iväg och leka med min "bana" .. har inte lyckats få ut bollen ännu .. jag blir helt tokig! Sessan försökte till och med vända upp å ner på banan, men inte fick vi ut bollen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0