Kastration

Ni anar inte hur hemskt det är. Inte själva ingreppet, men efteråt så är man helt drogad. Tillråga på allt tvingar dom på en strut runt skallen, jag menar... som att det inte var svårt att gå ändå.
Jag gillar iaf husse, han leker med mig trots den här dumstruten, min polare Sallie bara flyr fältet och fräser åt mig. Hon säger att jag luktar illa och ser ful ut... Vänta bara tills tratten är av då ska hon få igen.
Husse lekte iaf med mig, han säger något om att mina pupiller blir stora, så klart dom blir när man fokuserar på filt-soff-sängmöss, man måste kämpa hårt för att få fatt i dom.
(4:e bilden är på min mage.. tycker att den ser rätt fin ut)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0